Irriterande? jaaa!

För att inte typ somna på jobbet krävs det att man har musik i örat, i alla fall för min del. Jag menar, man står och lägger upp på band eller liknande och tänk er själva, stå i timmar och göra samma sak? Om man inte har musik eller någonting? I alla fall så, igår när jag stod och jobbade och skulle sätta på min musik igen efter att ha pausat så typ hade all musik försvunnit? helt spårlöst borta! Hur konstigt är inte detta på en skala 1-10? så det fick ju bli att lyssna på radion sista timmarna. Inte nog med detta så hade även alla mina bilder försvunnet.. min mobil fick typ en liten kollaps eller någonting. Så nu måste jag lägga in en massa låtar så jag överlever kvällspasset idag :) sen blire att göra sig iordning och sticka.. men ni får ha det så bra! Bye..

Kommentera här: