Bloggen



Bloggen är som ett gift!
Men det finns positiva effekter med en blogg också. "Det är ett bra sätt att hålla igång hjärnan"
Så säger Magnus Uggla, och säkert tusentals andra också.

Hur kom det sig då att jag började blogga?
Jag tycker det är väldigt roligt att skriva, det är ju en självklar sak.
Lika roligt tycker jag det är att LÄSA bloggar,
 och att bli inspirerad.
Jag har valt att ha den enkla, vanliga och öppna bloggen.
Jag vill att folk kanske ska hitta sig själva i de jag skrivit 
eller att helt enkelt tycka de dem läser är intressant.
Även kunna säga sina åsikter, för det är helt fritt.
Jaa, det kan finnas tusen anledningar till varför man har en blogg
och det som inspirerade mig var nog för att det är ett enkelt sätt att dela
allt som kan tänkas sig.

Vad fick dig till att börja blogga? Vem eller vad har inspirerat dig? :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag tycker om att du skriver lite varierande : ) Lite åsikter i dina inlägg gör det mycket mer roligt att läsa!

2 Anonym:

.. och det gör du :) alltså du har en massa åsikter.

3 Anonym:

det är en bra fråga, men det är nog om ett intressen

först musikblogg

sen inredningsblogg

sen om allt möjgligt!





testa te med fishermans friend i! bra mot halsen!

4 Anonym:

sv: ja eller hur, skit fin klänning!

5 Anonym:

Jaa :D hur gick det med förskylningen ?, är du friskt nu ? :)



Jaaa du jag vet itne :P jag såg en kompis som bloggad eoch tyckte det verkade kul :) dte rä ju mer jobb än vad man anar men kul att skriva av vad man tycker :D

6 Anonym:

Hehe, blondinbella är min idol hahah ;D nae, men Magnus Betnér e de som inspirerat mig. diary.php" rel="nofollow">www.magnusbetner.com/userdiary.php

Kommentera här: